تلگرام

انواع ترفند های تلگرام

تلگرام

انواع ترفند های تلگرام

چگونه از برنامه های تلگرام استفاده کنیم

کلمات کلیدی

حافظه خارجی

صفحه نمایش

جنس آلمینیوم

شتاب سنج

صفحه نمایش لمسی

گوشی های برتر

گوشی های هوشمند

فیلترینگ تلگرام

اکانت تلگرام

حریم خصوصی

نرم افزار تلگرام

صفحه نمایش holographic چیست و چه ویژگی هایی دارد

قابلیت مجموعه عمومی پینترست در کدهای اینستاگرام مشاهده شد

قابلیت برقرار تماس ویدئویی در Google Duo فراهم شد

ترفندی ساده برای اجرای حالت تاریک در مسنجر فیسبوک

شارژ 15 دقیقه ای ایرپاد اپل و رونمایی از حالت Dark Mode در iOS 13.1

نحوه بلاک کردن افراد در اسنپ چت (Snapchat)

علت باد کردن باطری گوشی

چگونه در اینستاگرام معروف شویم

مشکل اساسی در آیفون های 2018 اپل

آموزش ساخت اپل آیدی

قابلیت های مخفی گوشی های هوشمند چیست

۲۰۱۹ کدامند

گوشی های پرچمدار سال

بلوتوث موبایل را چگونه تعمیر کنیم

صدای اسپیکر گوشی را چگونه تست کنیم

تعمیرات میکروفن موبایل را چگونه انجام دهیم

تعمیر آنتن دهی و شناسایی شبکه به چه صورت است

تعویض گلس گوشی چگونه انجام می شود

سوکت شارژ گوشی را چگونه تعمیر کنیم

  • ۰
  • ۰

 

گوشی های پرچمدار سال ۲۰۱۹

گوشی پرچمدار آیفون در سال ۲۰۱۹

طرفداران گوشی آیفون هر ساله منتظر رونمایی از گوشی های این شرکت هستند. طبق اخبار منتشر شده شرکت اپل قصد دارد احتمالا 3 مدل گوشی آیفون را منتشر کند. اما هنوز جزئیاتی در مورد این گوشی ها منتشر نشده است.

گوشی های پرچمدار سال ۲۰۱۹

احتمالا یک مدل از این سه گوشی با قیمت ارزان و دو مدل دیگر با قیمت بیشتر از هزار دلار عرضه خواهد شد. این احتمال وجود دارد که شرکت اپل این گوشی را در اواخر سال ۲۰۱۹ به بازار عرضه کند. طبق اخبار منتشر شده از سوی نشریه فوربز، آیفون در مدل های سال ۲۰۱۹ تغییرات زیادی اعمال خواهد کرد. گوشی آیفون در سال ۲۰۱۹ مجهز به حسگر اثر انگشت در زیر صفحه نمایش خواهند شد. بنابراین به احتمال زیاد آیفون به صورت همزمان از فناوری تشخیص چهره و حسگر اثر انگشت بهره خواهند برد. در مورد طراحی لبه صفحه نمایش آیفون نیز خبرهایی در مورد طراحی ظریف تر از نسل های قبلی، خبرهایی منتشر شده است. در مورد فناوری 5G که بسیاری از شرکت ها از تجهیز گوشی های پرچمدار سال ۲۰۱۹ خود به آن سخن می گوید، آیفون اعلام کرده است که تا سال 2020 از این فناوری استفاده نخواهد کرد. بر اساس اخبار غیر رسمی نیز آیفون‌های  به دوربین سه‌گانه با سنسور سه ‌بعدی مجهز خواهد شد. از سوی دیگر از تجهیز گوشی های اپل به نمایشگر OLED سخن گفته می شود.

گلکسی نوت ۱۰ از گوشی های پرچمدار سال ۲۰۱۹

از گوشی های پرچمدار سال ۲۰۱۹ می توان به نوت 10 سامسونگ اشاره کرد. با توجه به باتری بزرگ و 4000 میلی آمپری نوت 9، انتظار می رود نوت 10 دارای باتری مناسبی باشد. نوت 10 با نمایشگر بزرگ ۶.۶ اینچی عرضه خواهد شد. در مورد رزولوشن 4K نوت 10 نیز سخن گفته شده است. از دیگر تحولات در گوشی پرچمدار سال 2019 تجهیز این گوشی به تراشه‌‌ی اسنپدراگون ۸۱۵۰ کوالکام در نسخه های آمریکایی خواهد بود. با وجود اینکه اپل اعلام کرده است از فناوری نسل 5 بهره نخواهد برد، سامسونگ اعلام کرده است که گوشی گلکسی نوت 10 به این فناوری تجهیز خواهد شد. استفاده از دوربین سه گانه در نوت 10 از دیگر اخبار منتشر شده درباره پرچم دار 2019 سامسونگ است.

نوت-10

گوشی های پرچمدار سال ۲۰۱۹ شرکت سونی

انتظار می رود شرکت سونی گوشی بعدی خود را در نمایشگاه MWC 2019 معرفی کند. سونی اکسپریا XZ4 از اولین تراشه ۷ نانومتری کوالکام یعنی اسنپدراگون 855 بهره خواهد برد. همچنین شاهد وجود دوربین سه‌گانه در این گوشی خواهیم بود. این گوشی مانند گوشی اکسپریا XZ3 با اندروید 9 منتشر می شود. وجود باتری 3,900 میلی‌آمپر ساعتی باعث بهبود زیادی نسبت به سری های قبلی XZ شده است. در مورد زمان معرفی این گوشی می توان گفت که این گوشی در اواخر فوریه رسما معرفی شود و مانند دیگر گوشی های پرچمدار سال ۲۰۱۹ توجه شما را جلب خواهد کرد.

گوشی های پرچمدار سال ۲۰۱۹ شرکت سونی

  • ۹۷/۱۲/۱۹
  • رزیتا ازدری

گوشی های پرچمدار سال

۲۰۱۹ کدامند

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی