تلگرام

انواع ترفند های تلگرام

تلگرام

انواع ترفند های تلگرام

چگونه از برنامه های تلگرام استفاده کنیم

کلمات کلیدی

حافظه خارجی

صفحه نمایش

جنس آلمینیوم

شتاب سنج

صفحه نمایش لمسی

گوشی های برتر

گوشی های هوشمند

فیلترینگ تلگرام

اکانت تلگرام

حریم خصوصی

نرم افزار تلگرام

صفحه نمایش holographic چیست و چه ویژگی هایی دارد

قابلیت مجموعه عمومی پینترست در کدهای اینستاگرام مشاهده شد

قابلیت برقرار تماس ویدئویی در Google Duo فراهم شد

ترفندی ساده برای اجرای حالت تاریک در مسنجر فیسبوک

شارژ 15 دقیقه ای ایرپاد اپل و رونمایی از حالت Dark Mode در iOS 13.1

نحوه بلاک کردن افراد در اسنپ چت (Snapchat)

علت باد کردن باطری گوشی

چگونه در اینستاگرام معروف شویم

مشکل اساسی در آیفون های 2018 اپل

آموزش ساخت اپل آیدی

قابلیت های مخفی گوشی های هوشمند چیست

۲۰۱۹ کدامند

گوشی های پرچمدار سال

بلوتوث موبایل را چگونه تعمیر کنیم

صدای اسپیکر گوشی را چگونه تست کنیم

تعمیرات میکروفن موبایل را چگونه انجام دهیم

تعمیر آنتن دهی و شناسایی شبکه به چه صورت است

تعویض گلس گوشی چگونه انجام می شود

سوکت شارژ گوشی را چگونه تعمیر کنیم

  • ۰
  • ۰


نحوه بلاک کردن افراد در اسنپ چت (Snapchat)


اسنپ چت (Snapchat) | ایده خوبی است که فرض کنیم همه با یکدیگر روبرو می شوند اما این به عنوان واقعیت نیست. این موضوع خصوصا در مورد رسانه های اجتماعی صادق می باشد، زیرا دوستی ها به سرعت و به راحتی از بین رفته و شکسته می شوند. با توجه به این موضوع، در این بخش تصمیم داریم تا نحوه ی بلاک کردن افراد در اسنپ چت (Snapchat) را برای شما شرح دهیم.

تاریخچه مختصری از اسنپ چت (Snapchat)

اسنپ چت (Snapchat) یک اپلیکیشن اشتراک گذاری رسانه های اجتماعی است که از سال 2011 در دسترس کاربران قرار دارد. در آن زمان میلیون ها کاربر و توسعه دهنده جمع شده و سعی داشتند تا یک راه و روش سریع و آسان برای ارسال فیلم های کوتاه و تصاویر برای دوستان خود ایجاد نمایند. این قابلیت ها برای همگان آزاد نیست ولی طرفداران این شبکه ی اجتماعی به این قابلیت ایمان دارند.

شبکه های اجتماعی دیگر در سال های اخیر با Snapchat رقابت کرده اند، بنابراین محبوبیت آن نسبت به گذشته کاهش یافته است. با این حال، اگر هنوز از این شبکه ی اجتماعی استفاده می کنید، ممکن است دوست نداشته باشید که با یک یا دو نفراز افراد در اسنپ چت ارتباطی داشته باشید. به همین دلیل مهم است که بدانید چگونه فردی را در اسنپ چت (Snapchat) می توانید بلاک کنید.

وقتی فردی را در اسنپ چت بلاک می کنید، چه اتفاقی می افتد؟

اسنپ چت (Snapchat)

دلایل زیادی وجود دارد که شما ممکن است بخواهید فردی را در اسنپ چت بلاک کنید. شاید شما فردی دوست داشتنی هستید ولی نمی خواهید آن ها با شما تماس بگیرند. شاید شما مورد سوءاستفاده یا آزار قرار گرفته باشید و بلاک کردن یک سری از افراد تنها راه محافظت از خودتان باشد.

اسنپ چت مدتی قبل تحت اتهام قرار گرفته بود که امنیت کاربران خود را به اندازه کافی محافظت نمی کند ولی توانسته بود تا رکورد پرمحتوی ترین پلتفرم را به خود اختصاص دهد اما پس از بررسی موارد امنیتی به طورکلی از لیست کنار گذاشته شد. اکنون در این بخش اسنپ چت تصمیم گرفت تا قابلیت بلاک کردن را در اختیار کاربرانش قرار دهد.

هنگامی که فردی را به طور کامل در اسنپ چت بلاک می کنید، قادر به دیدن استوری های شما نیست، به طور مستقیم نمی تواند با شما تماس بگیرد یا Snaps ارسال کند. این قابلیت را مانند دکمه ی خروج قرمز بزرگ در رابطه ی خود تصور کنید.

نحوه بلاک کردن پروفایل افراد در اسنپ چت

مرحله 1: وارد لیست دوستان خود شوید.

اسنپ چت (Snapchat)

در ابتدا، به منظور ورود به لیست دوستان خود در اسنپ چت صفحه را به سمت راست بکشید. در این فهرست حرکت کنید تا فرد موردنظر را که می خواهید بلاک کنید، در لیست بیابید، سپس روی آیکون (یا آواتار) فرد موردنظر کلیک کنید تا پیام هایت شما با آن فرد مذکور باز شود.

پس از انجام این کار، صفحه ی پروفایل خود را مشاهده خواهید کرد. روی سه نقطه در گوشه بالا سمت راست پروفایل خود کلیک کنید. هنگامی که روی این گزینه کلیک می کنید، شما می توانید اقدامات متعددی را که می توانید انجام دهید، از جمله توانایی گزارش دادن یا بلاک کردن دوست خود ببینید.

بیش از یک راه وجود دارد که شما بتوانید این منو را پیدا کنید. شما همچنین می توانید با کشیدن انگشت به سمت راست به لیست دوستان خود بروید و سپس به پایین لیست رفته تا فردی را که می خواهید بلاک کنید، پیدا کنید.

به جای کلیک کردن بر روی آواتار فرد موردنظر به منظور ورود به پروفایل شخص، بر روی آواتار فرد موردنظر کلیک کنید و آن را نگه دارید تا فهرست “quick list” برای شما نمایش داده شود. گزینه ی More را انتخاب کنید.

هنگامی که بر روی گزینه More کلیک می کنید، همانند قبل می توانید قابلیت های ریپورت کردن و بلاک کردن افراد را مشاهده کنید.

قابلیت ریپورت کردن برای زمانی است که فردی شما را در حالت های مختلف آزار و اذیت می کند و شما احساس نا امنی می کنید. در این موارد، شما باید آزار و اذیت های فرد را به افراد حاضر در اسنپ چت گزارش دهید. اگر شما تنها از دوستان سابق خود خوشتان نمی آید و فقط نمی خواهید با آن ها صحبت کنید، بلاک کردن راه مناسب تری است.

برای بلاک کردن آن ها، بر روی گزینه ی Block کلیک کنید.

اسنپ چت (Snapchat)

هنگامی که شما بر روی گزینه ی بلاک کلیک می کنید، یک صفحه ی جدید در مقابل شما ظاهر می شود که می گوید: “آیا مطمئن هستید که می خواهید [نام کاربر] را بلاک کنید؟”

دوباره بر روی گزینه ی بلاک کلیک کنید، اکنون کاربر موردنظر شما بلاک خواهد شد! این کاربر به طور کامل از مشاهده ی استوری ها و کارهای شما، ارسال اسنپ ها یا صحبت کردن با شما از طریق چت بلاک شده است.

مرحله 2: آنبلاک کردن کاربر

اسنپ چت (Snapchat)

بگذارید اینطور بگوییم که گاهی اوقات ممکن است فردی اشتباه را به طور تصادفی بلاک کنید یا فردی که بلاک کرده اید، آنطور که تصور می کردید، نیست و اکنون می خواهید اطمینان حاصل کنید که دوباره می تواند به شما دسترسی پیدا کند.

به منظور آنبلاک کردن شخص، به صفحه پروفایل اسنپ چت (Snapchat) خود بروید، سپس روی نماد تنظیمات، در گوشه ی بالا سمت راست کلیک کنید. اکنون وارد صفحه ی تنظیمات خود خواهید شد. پایین بروید تا بر روی قسمت Account Actions کلیک کنید.

سپس بر روی Blocked کلیک کنید.

هنگامی که شما در لیست «Blocked» خود قرار می گیرید، شما لیستی از افرادی را که از طریق این اپلیکیشن مسدود کرده اید، مشاهده خواهید کرد.

برای آنبلاک کردن یک شخص خاص، به پایین بروید تا نام کاربری فرد موردنظر را پیدا کنید. سپس روی X کناری آن کلیک کنید. هنگامی که روی آیکون X در کنار نام فرد کلیک می کنید، اسنپ چت دوباره از شما سوال می پرسد که «آیا مطمئن هستید که میخواهید این کاربر را آنپلاک کنید؟»

اگر مطمئن هستید که می خواهید این کاربر را آنبلاک کنید، روی گزینه ی Yes کلیک کنید.

اگر مطمئن نیستید، روی گزینه ی Cancel کلیک کنید. لیست افراد بلاک شده ی شما همچنان باقی خواهد ماند.

آخرین موردی که باید به آن توجه داشته باشید قبل از اینکه به سمت بخش بعدی حرکت کنیم: اگر لیست افراد بلاک شده ی شما پس از آنبلاک کردن یک کاربر به طور کامل پاک شود، یک صفحه تبریک دریافت خواهید کرد که شما با تمامی افراد ارتباط دارید.

با این حال اگر شما قصد ندارید یک فرد را به طور کامل بلاک کنید، چطور باید باشد؟ آیا می خواهید برخی از افراد را تنها در بخش استوری های خود بلاک کنید؟ خوب، این کار را هم می توانید انجام دهید.

نحوه بلاک کردن افراد در استوری های اسنپ چت

بلاک کردن افراد خاص از مشاهده ی محتویات خاص برای کاربران که بسیاری از افراد آن ها را دنبال می کنند، مناسب است. این قابلیت برای این موضوع نیز خوب است که اگر شما بخواهید حداکثر کنترل را بر افرادی که قرار است شرایط زندگی شما راه مشاهده کنند، داشته باشید.

مرحله 1: وارد بخش تنظیمات استوری بشوید

اسنپ چت (Snapchat)

در ابتدا وارد صفحه ی پروفایل اسنپ چت خود بشوید. در زیر استوری ها، بر روی سه نقطه کلیک کنید تا منوی مربوط به Story ها در مقابل شما ظاهر گردد. وقتی منو ظاهر شد، روی تنظیمات استوری کلیک کنید.

مرحله 2: تنظیمات اپلیکیشن را سفارشی سازی کنید

اسنپ چت (Snapchat)

هنگامی که شما در تنظیمات استوری ها هستید، می توانید تنظیم کنید که چه کسانی می توانند استوری های اسنپ چت را مشاهده کنند. همه ی این موارد به این معنی است که به صورت پیش فرض تمامی استوری های شما عمومی می باشند و افراد مختلف می توانند به استوری هایتان دسترسی داشته باشند.

My Friends به این معنی است که فقط دوستان شما می توانند استوری های Snapchat شما را مشاهده می کنند. در بسیاری از موارد اسنپ چت باید به طور پیش فرض روی این گزینه تنظیم شده باشد.

شما همچنین می توانید از Custom استفاده کنید، که به شما اجازه می دهد افراد خاصی را از دیدن محتوای خاصی که ایجاد می کنید، بلاک کنید. بر روی آن کلیک کنید.

اسنپ چت (Snapchat)

Inside Custom، اکنون شما می توانید خصوصیات سفارشی سازی را پیدا کنید. در این بخش شما می توانید در لیست دوستان خود جستجو کنید و انتخاب کنید که چه کسی می تواند استوری های شما را ببیند. لازم به ذکر است که در صورت فعال نمودن این قابلیت تنها افراد بلاک شده، استوری های شما را نمی توانند بررسی کنند ولی می توانند از طریق پیام خصوصی با شما ارتباط برقرار نمایند.

راه دیگری برای دسترسی به این منو با رفتن به صفحه ی پروفایل شخصی شما وجود دارد. به جای کلیک بر روی سه نقطه در کنار «Stories»، می توانید روی آیکون چرخ دنده برای ورود به بخش تنظیمات خود در گوشه سمت راست بالای صفحه، کلیک کنید.

اسنپ چت (Snapchat)

هنگامی که در بخش تنظیمات هستید، به بخش Who Can … بروید و بر روی View My Story کلیک کنید. این بار دیگر شما را به صفحه ای می برد که شما می توانید تنظیمات سفارشی سازی استوری خود را انجام دهید.

اسنپ چت (Snapchat)

پس از تغییر تنظیمات، شما ممکن است با یک صفحه جدید که به شما هشدار می دهد، همه تغییراتی که انجام داده اید برای تمامی کاربران انتخاب شده در آینده اعمال می شود. اگر با تغییراتی که انجام داده اید، موافق هستید، بر روی OK کلیک کنید.

اگر از تغییرات اعمال شده رضایت ندارید یا می خواهید به عقب باز گردید و آنها را تغییر دهید، روی گزینه ی Cancel کلیک کنید.

دوستان خود را با خیال راحت انتخاب کنید

اکنون که می دانید چگونه افراد را می توانید در Snapchat بلاک کنید، می توانید مطمئن باشید که وقت خود را در زمان استفاده از برنامه صرفه جویی خواهید کرد. با این وجود یکی از بهترین روش ها، زمانی که می خواهید دوستان خود را انتخاب کنید، حتما مراقب باشید. بهتر است که کمی به حساب کاربری خود توجه داشته باشید و هر کس که به شما درخواست دوستی می دهد، قبول نکنید.

نظرات (۱)

ممنونم از وب و آموزش عالیتون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی