تلگرام

انواع ترفند های تلگرام

تلگرام

انواع ترفند های تلگرام

چگونه از برنامه های تلگرام استفاده کنیم

کلمات کلیدی

حافظه خارجی

صفحه نمایش

جنس آلمینیوم

شتاب سنج

صفحه نمایش لمسی

گوشی های برتر

گوشی های هوشمند

فیلترینگ تلگرام

اکانت تلگرام

حریم خصوصی

نرم افزار تلگرام

صفحه نمایش holographic چیست و چه ویژگی هایی دارد

قابلیت مجموعه عمومی پینترست در کدهای اینستاگرام مشاهده شد

قابلیت برقرار تماس ویدئویی در Google Duo فراهم شد

ترفندی ساده برای اجرای حالت تاریک در مسنجر فیسبوک

شارژ 15 دقیقه ای ایرپاد اپل و رونمایی از حالت Dark Mode در iOS 13.1

نحوه بلاک کردن افراد در اسنپ چت (Snapchat)

علت باد کردن باطری گوشی

چگونه در اینستاگرام معروف شویم

مشکل اساسی در آیفون های 2018 اپل

آموزش ساخت اپل آیدی

قابلیت های مخفی گوشی های هوشمند چیست

۲۰۱۹ کدامند

گوشی های پرچمدار سال

بلوتوث موبایل را چگونه تعمیر کنیم

صدای اسپیکر گوشی را چگونه تست کنیم

تعمیرات میکروفن موبایل را چگونه انجام دهیم

تعمیر آنتن دهی و شناسایی شبکه به چه صورت است

تعویض گلس گوشی چگونه انجام می شود

سوکت شارژ گوشی را چگونه تعمیر کنیم

۶ مطلب در آبان ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

 

تاثیر افزایش قیمت ها بر واردات گوشی چیست

تاثیر افزایش قیمت ها بر واردات گوشی یکی از مهم ترین تاثیرات قیمت های نجومی می باشد. همان طور که می دانید در حال حاضر با افزایش قیمت هر روزه شاهد جلوگیری از ورود موبایل ها به داخل بازار بوده ایم.  بنا بر خبر های پیشین وارد کردن ۱۰۰ هزار گوشی توقیف شده به بازار برای حفظ آرامش و کاهش تلاطم های موجود تایید شده بود. اما در حال حاضر با گذشت یک ماه تنها لیستی از وارد کنندگانی که با دلار ۴۲۰۰ تومانی برای واردات انواع گوشی های هوشمند اقدام کرده بودن

تاثیر افزایش قیمت ها بر واردات گوشی

د منتشر شد.

همان طور که شاهد آن بودیم انتشار این لیست تاثیری بر کاهش قیمت ها و یا حتی ثبات آن ها در پی نداشت. با این وجود بازار از موبایل خالی شده و حتی در مواردی بعضی فروشندگان به دلیل افزایش لحظه ای قیمت ها گوشی های خود را نمی  فروشند. این کار به این دلیل است که فروشندگان با فروش کالا امکان خریداری مجدد آن را نخواهند داشت. در صورتی که نرخ ارز با ثبات همراه شود می توانیم شاهد ورود کالاها با قیمت متعادل تری باشیم.

  • رزیتا ازدری
  • ۰
  • ۰

 

بیوگرافی گوشی LG Q6

امروزه گجت های زیادی در اطراف خود میبینیم که همواره درحال هوشمند شدن هستند. اما در میان همه آنها گوشی های موبایل بسیار پیشتاز بوده و هیجان زیادی را بوجود آورده اند.

گوشی LG Q6

این دستگاه های دوست داشتنی پیشرفت فزاینده ای داشته و با تکنولوژی های چشم گیر و استانداردهای ممتازی همراه و سازگار شده اند. شاید در گذشته این ابزارها تنها وسیله ای برای ارسال پیامک و مکالمه بودند اما اکنون وسیله ای همه جانبه تر شده و جذابیت های زیادی را ایجاد کرده اند. اتصال به شبکه های جهانی اینترنت، مدیریت ایمیل، ثبت تصاویر باکیفیت، فیلمبرداری، یادداشت نویسی و مکالمات تصویری همه و همه گوشه هایی از ده ها امکاناتی هستند که این محصولات برای کاربران فراهم نموده اند.

  • رزیتا ازدری
  • ۰
  • ۰

 

مشکل تاچ در گوشی را چگونه حل کنیم

مشکل تاچ در گوشی یکی از مشکلاتی است که بسیاری از کاربران ممکن است به ناگاه با آن روبه رو شوند. تکنولوژی تاچ در دنیای امروز نه تنها در گوشی های تلفن همراه بسیار مفید و کاربردی است بلکه در سایر دستگاه های هوشمند و الکترونیکی نیز بسیار مهم و حیاتی است؛ به طوری که تصور دستگاه های مختلف الکترونیکی بدون وجود صفحه لمسی و تاچ برای کاربر سخت است و در نحوه کاربری او تاثیر سوء می گذارد. گوشی های موبایل نیز از این قاعده مستثنی نیستند.

مشکل تاچ در گوشی

پیدایش مشکل تاچ در گوشی های اندرویدی برای کاربران بسیار ناخوشایند است. در چنین شرایطی کاربر بدون شک به دنبال چرای ماجرا است. در ادامه بحث درباره این سوال که چرا تاچ موبایل کار نمی کند؟ و دلایل و راه حل های برطرف سازی مشکل تاچ گوشی صحبت خواهیم کرد.

چرا تاچ موبایل کار نمی کند؟

  • رزیتا ازدری
  • ۰
  • ۰

آیفون های 2018 چه مشخصاتی دارند

آیفون های 2018

ویژگی های آیفون های 2018 موضوعی است که در این مقاله به آن پرداخته ایم. قابلیت هایی که در ظاهر و مشخصات گوشی و تبلت های تولید شده ی شرکت اپل وجود دارد در طول چندین سال تکامل یافته و به صورتی که امروزه مشاهده می کنیم در اختیار کاربران قرار گرفته است. شرکت اپل از آیفون 10 خود را در شهریور ماه با ویژگی های جدید و قابل توجهی رونمایی کرد. با اینکه آیفون 10 طرحی به مراتب متفاوت تر از دیگر از محصولات این شرکت داشت اما آیفون 8 و 8 پلاس با ویژگی های مدل های قبلی وارد باز

آیفون های 2018

ار شدند. با این حساب اپل در سال 2017 سه مدل مختلف از تولیدات خود را به بازارهای جهانی عرضه داشته است. اما در سال 2018 چه اتفاق قابل توجهی برای تولیدات این کمپانی خواهد افتاد؟ آیفون های 2018 چه ویژگی قابل توجهی خواهند داشت؟ با ما همراه باشید تا پاسخ این سوال را بیابید.

  • رزیتا ازدری
  • ۰
  • ۰

پیش بینی قیمت گوشی ها در ماه های آینده

پیش بینی قیمت گوشی در ماه های آینده به فاکتور های مختلفی بستگی دارد. گوشی هوشمند، محصولاتی هستند با خاصیت تسلط کامل کاربر، بر اعمال و فعل و انفعالات آن. این دستگاه ها با اعمالِ خودکار فرامین کاربر، دارای قابلیت های گوناگون است. نصب برنامه های مختلف و کاربردی همچنین اتصال به شبکه ی جهانی از ویژگی های منحصر به فرد این محصولات می باشند.

  • رزیتا ازدری
  • ۰
  • ۰

توییتر رفع فیلتر می شود یانه

رفع فیلتر توییتر | چندی پیش خبری مبنی بر ارسال نامه ای به دادستانی کشور به امضای چهار وزیر و دو نماینده ی مجلس مبنی بر رفع فیلتر شبکه ی اجتماعی توییتر منتشر شد و حتی وزیر ارتباطات در این خصوص در موارد بسیاری اظهار امیدواری نمود.

توییتر

اما در این میان معاون دادستانی کشور و حتی دادستان کل کشور صحبت های بسیاری در این خصوص اظهار داشت و مخالفت خود را بارها در این مورد اعلام نمود، اکنون گویا این مخالفت ها قطعی شد و دیگر توییتر رفع فیلتر نخواهد شد.

  • رزیتا ازدری