تلگرام

انواع ترفند های تلگرام

تلگرام

انواع ترفند های تلگرام

چگونه از برنامه های تلگرام استفاده کنیم

کلمات کلیدی

حافظه خارجی

صفحه نمایش

جنس آلمینیوم

شتاب سنج

صفحه نمایش لمسی

گوشی های برتر

گوشی های هوشمند

فیلترینگ تلگرام

اکانت تلگرام

حریم خصوصی

نرم افزار تلگرام

صفحه نمایش holographic چیست و چه ویژگی هایی دارد

قابلیت مجموعه عمومی پینترست در کدهای اینستاگرام مشاهده شد

قابلیت برقرار تماس ویدئویی در Google Duo فراهم شد

ترفندی ساده برای اجرای حالت تاریک در مسنجر فیسبوک

شارژ 15 دقیقه ای ایرپاد اپل و رونمایی از حالت Dark Mode در iOS 13.1

نحوه بلاک کردن افراد در اسنپ چت (Snapchat)

علت باد کردن باطری گوشی

چگونه در اینستاگرام معروف شویم

مشکل اساسی در آیفون های 2018 اپل

آموزش ساخت اپل آیدی

قابلیت های مخفی گوشی های هوشمند چیست

۲۰۱۹ کدامند

گوشی های پرچمدار سال

بلوتوث موبایل را چگونه تعمیر کنیم

صدای اسپیکر گوشی را چگونه تست کنیم

تعمیرات میکروفن موبایل را چگونه انجام دهیم

تعمیر آنتن دهی و شناسایی شبکه به چه صورت است

تعویض گلس گوشی چگونه انجام می شود

سوکت شارژ گوشی را چگونه تعمیر کنیم

۶ مطلب در تیر ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰



قابلیت مجموعه عمومی پینترست در کدهای اینستاگرام مشاهده شد



شبکه اجتماعی اینستاگرام به قابلیت های پینترست نیز رحم نکرده و یک برگه از قابلیت های آن را نیز برداشته و با استفاده از قابلیت مجموعه سازی تصمیم دارد تا قدم های بیشتری را به سمت پیرفته تر شدن بردارد. sleuth Jane Manchun Wong در نسخه اندرویدی اینستاگرام متوجه شده است که یک سری کدهایی در میان کدهای این شبکه ی اجتماعی مخفی شده است که بیانگر کدهای قابلیت مجموعه ی عمومی پینترست می باشد.

مجموعه عمومی در اینستاگرام

با استفاده از این قابلیت کاربران علاوه بر اینکه می توانند مقاصد سفرهای و یا مدلینگ خود را با سایر افراد به اشتراک بگذارند، بلکه می توانند با همراهی تمامی افراد دنیا این مجموعه را تکمیل نمایند. در این میان شبکه ی اجتماعی اینستاگرام در طی یک بیانیه پیش تر اعلام کرده بود که قصد ندارد چنین قابلیتی را مورد آزمایش قرار دهد ولی اکنون این قابلیت در کدهای اینستاگرام در نسخه ی اندروید مشهود می باشد. گویا منظور از این بیانیه این است که هنوز تصمیم ندارد چنین قابلیتی را در حالت عمومی مورد آزمایش قرار دهد و به این معنا نیست که در آینده چنین قابلیتی مشاهده نخواهد شد و یا در آپدیت های آینده چنین قابلیتی حضور ندارد.

  • رزیتا ازدری
  • ۰
  • ۰

قابلیت برقرار تماس ویدئویی در Google Duo فراهم شد


یکی از مواردی که این روزها در دنیای دیجیتال از اهمیت بالایی برخوردار شده است، امکان برقراری تماس تصویری می باشد که سبب می گردد شما بتوانید با سایر دوستان خود از طریق گوشی هوشمند ارتباط برقرار نمایید و چهره ی آن ها را نیز مشاهده کنید. این قابلیت هم اکنون سبب شده است تا فاصله ها بی معنا گردد و بشر امروزی نیز به دنبال همین امر می باشد.

تماس ویدئویی در Google Duo

با تمامی این تفاسیر، تا همین اواخر، Google Duo به عنوان یک بازی تلفن همراه و یک اپلیکیشن سرگرم کننده به حساب می آمد؛ زیرا اگر یک گوشی اندرویدی و یا iOS داشتید، می توانستید از آن به استفاده نمایید. اما با آغاز این هفته اپلیکیشن گفتگوی تصویری گوگل نیز در وب حضور پیدا کرد. به عبارتی دیگر شما هم اکنون می توانید بدون نیاز به استفاده از گوشی تلفن همراه و یا تبلت خود، با استفاده از کامپیوتر و یا لپ تاپ خود با سایر دوستانتان ارتباط برقرار نمایید.

  • رزیتا ازدری
  • ۰
  • ۰

ترفندی ساده برای اجرای حالت تاریک در مسنجر فیسبوک


این مطلب تکراری نیست و حتی یک تمرین نیست! بسیاری از کاربران مسنجر قدرتمند فیسبوک حالت تاریک (Dark Mode) را به زودی با یک آیکون ماه شکل تجربه خواهند کرد. این قابلیت در هفته های آتی برای کاربران سراسر جهان ارائه خواهد شد. در واقع شما می توانید چراغ های مسنجر فیسبوک خود را در هنگام شب خاموش کنید. هیجان برانگیز نیست؟

مسنجر فیسبوک

در حالی که مدتی قبل در خصوص امنیت شبکه اجتماعی فیسبوک مسائل مختلفی پیش آمد و بسیاری از افراد فیسبوک را محکوم به نقض حریم خصوصی کاربران و جمع آوری اطلاعات شخصی برای سایر کمپانی ها کردند ولی این غول شبکه های اجتماعی بازهم پا پس نکشید و تصمیم گرفت تا قابلیت های جدید برای اپلیکیشن های خود ارائه دهد و نام فیسبوک را زنده نگه دارد. چند ماه قبل مسنجر فیسبوک به صورت گسترده انتشار یافت و این قابلیت قرار بود از همان زمان در این اپلیکیشن قابل مشاهده باشد.

  • رزیتا ازدری
  • ۰
  • ۰

شارژ 15 دقیقه ای ایرپاد اپل و رونمایی از حالت Dark Mode در iOS 13.1


یکی از قابلیت هایی که این روزها در بسیاری از پرچمداران مشاهده می گردد، حالت تاریک و یا Dark Mode می باشد که به نوعی طراحی شده است تا در محیط های کم نور به چشم کاربران آسیب نرسد. در این میان یکی از محصولات بسیار پر فروش کوپرتینویی ها ایرپادهای اپل می باشد که توانسته است تا به امروز فروش بسیار بالایی را به خود اختصاص دهد. این کمپانی از مدت ها قبل اعلام نموده است که تصمیم دارد تا یک کیس وایرلس برای این دستگاه ها ارائه نماید تا هدفون ها به صورت بی سیم شارژ بشوند.

کمپانی اپل

  • رزیتا ازدری
  • ۰
  • ۰


نحوه بلاک کردن افراد در اسنپ چت (Snapchat)


اسنپ چت (Snapchat) | ایده خوبی است که فرض کنیم همه با یکدیگر روبرو می شوند اما این به عنوان واقعیت نیست. این موضوع خصوصا در مورد رسانه های اجتماعی صادق می باشد، زیرا دوستی ها به سرعت و به راحتی از بین رفته و شکسته می شوند. با توجه به این موضوع، در این بخش تصمیم داریم تا نحوه ی بلاک کردن افراد در اسنپ چت (Snapchat) را برای شما شرح دهیم.

  • رزیتا ازدری
  • ۰
  • ۰

 

 
 

نحوه ویرایش یک فایل PDF

 

اگر می خواهید بیشتر در خصوص نحوه ویرایش یک فایل PDF بدانید، دقیقا این مقاله با همین هدف برای شما تدارک دیده شده است. اساسا فایل های PDF به لطف انعطاف پذیری بسیار بالای آن ها، مفید و کاربردی می باشند و شما می توانید هر فایلی را به PDF تبدیل کنید بدون توجه به اینکه فایل موردنظر قرار است در لپ تاپ اجرا گردد یا اینکه در تبلت؛ در این حالت شما می دانید که قطعا این فایل در تمامی این دستگاه ها اجرا می گردد. اصلا نباید در خصوص فرمت فایل ها نگران باشید، می توانید از این موضوع اطمینان داشته باشید که فایل شما به خوبی در هر دستگاهی فعالیت می کند.

با ابزارهای مناسبی که در اختیار شما قرار دارد، ویرایش یک فایل PDF بسیار ساده است، شما می توانید بسیار سریع اطلاعات آن ها را ویرایش کنید و یا تغییراتی گسترده در سراسر فایل ایجاد نمایید. در ادامه با ما باشید تا برای شما شرح دهیم که چگونه می توانید این کار را انجام دهید. در نهایت تنها با چند کلیک ساده می توانید فرآیند ویرایش فایل PDF را آغاز نمایید.

ویرایش یک فایل PDF

1.نرم افزار ApowerPDF

نرم افزار ApowerPDF یک از بهترین نرم افزارها در این زمینه می باشد، این موضوع را زمانی متوجه می شوید که وارد ویرایشگرهای PDF می شوید و مدتی با آن ها فعالیت می کنید؛ چرایی برتری ApowerPDF به طور کامل برای شما مشخص می گردد. تمامی قابلیت های این نرم افزار در داخل یک پکیج جمع آوری شده است و شما می توانید به راحتی به اطلاعات آن دسترسی پیدا کنید، همچنین نسخه ی آنلاین آن کاملا رایگان می باشد.

  • رزیتا ازدری