تلگرام

انواع ترفند های تلگرام

تلگرام

انواع ترفند های تلگرام

چگونه از برنامه های تلگرام استفاده کنیم

کلمات کلیدی

حافظه خارجی

صفحه نمایش

جنس آلمینیوم

شتاب سنج

صفحه نمایش لمسی

گوشی های برتر

گوشی های هوشمند

فیلترینگ تلگرام

اکانت تلگرام

حریم خصوصی

نرم افزار تلگرام

صفحه نمایش holographic چیست و چه ویژگی هایی دارد

قابلیت مجموعه عمومی پینترست در کدهای اینستاگرام مشاهده شد

قابلیت برقرار تماس ویدئویی در Google Duo فراهم شد

ترفندی ساده برای اجرای حالت تاریک در مسنجر فیسبوک

شارژ 15 دقیقه ای ایرپاد اپل و رونمایی از حالت Dark Mode در iOS 13.1

نحوه بلاک کردن افراد در اسنپ چت (Snapchat)

علت باد کردن باطری گوشی

چگونه در اینستاگرام معروف شویم

مشکل اساسی در آیفون های 2018 اپل

آموزش ساخت اپل آیدی

قابلیت های مخفی گوشی های هوشمند چیست

۲۰۱۹ کدامند

گوشی های پرچمدار سال

بلوتوث موبایل را چگونه تعمیر کنیم

صدای اسپیکر گوشی را چگونه تست کنیم

تعمیرات میکروفن موبایل را چگونه انجام دهیم

تعمیر آنتن دهی و شناسایی شبکه به چه صورت است

تعویض گلس گوشی چگونه انجام می شود

سوکت شارژ گوشی را چگونه تعمیر کنیم

۶ مطلب در مهر ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

نکته برای کسانی که می‌خواهند کسب و کار خانگی داشته‌ باشند

۰

کار کردن در خانه، رؤیایی با مزایای فوق‌العاده‌ است. در این رویا مزایایی مانند عدم نیاز به حضور فیزیکی در محل کار یا پوشیدن لباس رسمی، رنگ واقعیت به خود می‌گیرد. بنابراین تعجبی ندارد که افراد زیادی تمایل داشته باشند، به جای حضور در محیط کار، از خانه، کارهای‌شان را انجام دهند.اما از طرفی، این مهم است که مرزهایی برای انجام کار و زندگی معمولی در خانه قائل شویم، تا روالِ کاری منظم و قابل قبولی ایجاد کنیم و همیشه باانگیزه باشیم. در این مقاله با ۱۰ نکته طلایی برای کار کردن در خانه و داشتن کسب و کار خانگی آشنا می‌شوید.

 

  • رزیتا ازدری
  • ۰
  • ۰
 

اینستاگرام امروزه یکی محبوب ترین و پر استفاده ترین شبکه های اجتماعی بوده که در مدت زمان بسیار کوتاه بین کاربران عادی و حرفه ای مورد استفاده قرار گرفته است. این شبکه اجتماعی ویژگی های جالب زیادی داشته که یکی از آن ها لایو است. بسیاری از شما با لایو آشنایی دارید. اما برای آن دسته از کاربران مبتدی باید گفت که لایو در اینستاگرام یک ویدئو زنده از شخصی بوده که قابلیت کامنت گذاری داشته و همینطور دو نفر میتوانند به صورت همزمان در آن حضور داشته باشند. بعد از اینکه این لایو تمام می شود، اینستاگرام از شما میپرسد که آیا میخواهید لایو شما 24 ساعت باقی بماند تا فالوورهایی که آن را ندیده اند ببینند یا نه. اما بعضی اوقات برایتان پیش آمده میخواستید لایو خود و یا شخص دیگری را برای خود دانلود کنید و داشته باشی تا بعدا هم بتوانید راحت آن را ببینید. ممکن است این لایو خیلی مهم باشد و به عنوان مثال گزارش زنده ای از جشنواره ها و نمایشگاه ها باشد. به همین دلیل ما امروز برای شما آموزش دانلود ویدیو لایو از اینستاگرام را یاد خواهیم داد تا دیگر این مشکل را نداشته باشید.

دانلود ویدیو لایو از اینستاگرام

ذخیره ویدئو لایو اینستاگرام

شما نمیتوانید با استفاده از خود برنامه اینستاگرام و یا نسخه وب آن لایو اینستاگرام خود را دانلود و یا ذخیره کنید. اما میتوانید راه های غیر مستقیم را برای انجام اینکار امتحان کنید. برای اینکار باید از برنامه هایی که قابلیت ضبط ویدئو از صفحه نمایش گوشی را دارند استفاده کنید. به همین راحتی میتوانید وارد لایو مورد نظر شده و عملیات ضبط را شروع کنید. در آخر  شما میتوانید ویدئوی لایو مورد نظر خود را با همان کیفیت، همان صدا و درست به همان صورتی که از برنامه دیدید، تماشا کنید. یکی از بهترین برنامه ها برای دانلود ویدیو لایو از اینستاگرام که به شما پیشنهاد می کنیم، Screen Recorder است. این برنامه باید از ضبط صدای داخلی گوشی شما پشتیبانی کند، به همین خاطر شاید انتخاب های محدودی داشته باشید. برای داشتن بهترین نتیجه چند نکته هست که باید آن ها را رعایت کنید :

  • رزیتا ازدری
  • ۰
  • ۰

شاید تابحال برایتان پیش آمده باشد که ایمیلی را به صورت اتفاقی از آیفون و یا آیپد خود حذف کنید. اما نیازی به نگرانی نیست چرا که عملیات بازگردانی ایمیل مفقود شده در دستگاه هایی که سیستم عامل iOS دارند بسیار راحت و ساده است.

 

ما امروز با آموزش نحوه بازیابی ایمیل حذف شده در آیفون و آیپد این کار را برای شما ساده تر کرد ایم. همینطور جدا از بازیابی ایمیل حذف شده، نحوه پاک سازی صندوق پست الکترونیکی را هم آموزش خواهیم داد. چرا که صندوق پستی ایمیل کاربران بعد از بعد از مدتی به خاطر شلوغی بیش از حد دچار آشفتگی می شود و شاید ایمیل های مهم بین پیام های غیر ضروری گم شود.

  • رزیتا ازدری
  • ۰
  • ۰

نحوه بستن کامنت در هنگام انتشار پست

 

ویژگی بستن کامنت ها که به تازگی به اینستاگرام اضافه شده، یکی از ویژگی های پرکاربرد این شبکه اجتماعی بوده که به خدمات خود اضافه کرده است. برای کاربران معروف اینستاگرام همیشه کامنت های منفی و یا غیر محترمانه مشکل ساز بود. بعضی از آن ها نیز به خاطر همین موضوع از اینستاگرام خداحافظی می کردند.

 

اما با آمدن این ویژگی افرادی که شهرت بسیار داشته و یا پیج های عمومی با ارزشی دارند، میتوانند هر زمان که بخواهند برای هر پستی امکان ارسال کامنت را به صورت کامل غیرفعال کنند. این ویژگی با قابلیت فیلتر کامنت کاملا متفاوت می باشد. در این روش جدا از اینکه فیلتر کردن همه کلمه های رکیک امکان پذیر نبود، کاربران میتوانستند با تغییر در نوشتار کلمات، این فیلترینگ را دور بزنند. به همین خاطر اینستاگرام ویژگی بستن کامنت ها به صورت کامل را ارائه کرده است. اگر میخواهید از این ویژگی استفاده کنید، در ادامه همراه زوم تک با آموزش بستن یا غیرفعال کردن کامنت ها در اینستاگرام باشید.

  • رزیتا ازدری
  • ۰
  • ۰

راه اندازی بلند گو و ساندبار در خانه 

اگر به تازگی تعدادی اسپیکر جدید خریده اید و یا اینکه از قبل اسپیکرهایی داشتید ولی نتوانستید صدای موردنظر خود را دریافت نمایید، ما خبر خوبی برای شما داریم: تنظیم اسپیکرها در جهت مناسب آنقدرها کار سختی نیست و به راحتی می توانید اسپیکر خود را به خوبی تنظیم کنید تا صدایی دلنشین از آن ها دریافت نمایید. گاهی اوقات نیز شرایط آنقدرها آسان نیست! بسیاری از کمپانی های تولید کننده ی تجهیزات صوتی علاوه بر فروش دستگاه های صوتی، به دلیل تنظیم آن ها و طراحی محل قرارگیری نیز از مشتریان خود سود دریافت می نمایند.

راه اندازی بلند گو و ساندبار در خانه

  • رزیتا ازدری
  • ۰
  • ۰

گرفتن اسکرین شات تمام صفحه از سایت ها بدون داشتن افزونه هم امکان پذیر است. شما میتوانید بدون هیچ افزونه ای خیلی راحت از صفحه وب مورد نظر اسکرین شات تمام صفحه تهیه کنید.

مرورگرهای مثل گوگل کروم، مایکروسافت اج و فایرفاکس ویژگی های پنهان بسیاری دارند که یکی از آن ها ذخیره اسکرین شات کامل یک وب سایت بدون نیاز به افزونه می باشد. این ویژگی به شما این امکان را میدهد که بدون هیچ افزونه ای از صفحات سایت‌ها اسکرین ‌شات کامل بگیرید. در ادامه همراه زوم تک باشید تا با گرفتن اسکرین‌ شات تمام صفحه از سایت ها بدون هیچ افزونه ای آشنا شوید.

  • رزیتا ازدری