تلگرام

انواع ترفند های تلگرام

تلگرام

انواع ترفند های تلگرام

چگونه از برنامه های تلگرام استفاده کنیم

کلمات کلیدی

حافظه خارجی

صفحه نمایش

جنس آلمینیوم

شتاب سنج

صفحه نمایش لمسی

گوشی های برتر

گوشی های هوشمند

فیلترینگ تلگرام

اکانت تلگرام

حریم خصوصی

نرم افزار تلگرام

صفحه نمایش holographic چیست و چه ویژگی هایی دارد

قابلیت مجموعه عمومی پینترست در کدهای اینستاگرام مشاهده شد

قابلیت برقرار تماس ویدئویی در Google Duo فراهم شد

ترفندی ساده برای اجرای حالت تاریک در مسنجر فیسبوک

شارژ 15 دقیقه ای ایرپاد اپل و رونمایی از حالت Dark Mode در iOS 13.1

نحوه بلاک کردن افراد در اسنپ چت (Snapchat)

علت باد کردن باطری گوشی

چگونه در اینستاگرام معروف شویم

مشکل اساسی در آیفون های 2018 اپل

آموزش ساخت اپل آیدی

قابلیت های مخفی گوشی های هوشمند چیست

۲۰۱۹ کدامند

گوشی های پرچمدار سال

بلوتوث موبایل را چگونه تعمیر کنیم

صدای اسپیکر گوشی را چگونه تست کنیم

تعمیرات میکروفن موبایل را چگونه انجام دهیم

تعمیر آنتن دهی و شناسایی شبکه به چه صورت است

تعویض گلس گوشی چگونه انجام می شود

سوکت شارژ گوشی را چگونه تعمیر کنیم

۶ مطلب در شهریور ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

مشکل قفل شدن بازی های PS4 را چگونه حل کنیم

قفل شدن بازی های PS4 | یکی از مشکلاتی که بسیاری از افراد با کنسول های بازی PS4 دارند این است که اساسا این بازی ها بعد از یک مدت طولانی بازی کردن ممکن است قفل شوند و در عین حال هزینه ی افراد به طور کلی از بین می رود و دیگر نمی توانند از این بازی ها استفاده نمایند.

اکنون باید فکری به حال این شرایط کرد و از روش های ممکنه برای باز کردن قفل این سیتسم ها استفاده نمود. البته باید پیش از هر چیزی خدمت شما عرض کنیم که به هیچ عنوان بازی های هک شده و یا اکانت های ترکیبی را به شما پیشنهاد نمی کنیم و در مقاله های مختلف در سایت ها معایب بسیار زیاد بازی های هک شده را بر شمرده اند.

در صورتی که به هر دلیلی شما از اکانت های هک شده و یا ترکیبی استفاده نمودید و پس از گذشت مدتی بازی شما قفل شد تنها یک راه حل برای برطرف کردن این مسئله وجود دارد که احتمال دارد بتوانید قفل بازی ها را باز گردانید. در ادامه قصد داریم این روش را برای شما بازگو کنیم.

مرحله نخست

وارد اکانت ترکیبی و یا هک شده ی بازی شوید و سپس وارد قسمت Setting گردید.

قفل شدن بازی های PS4

مرحله دوم

گزینه ی playstation Network /Account management را انتخاب کنید.

قفل شدن بازی های PS4

مرحله سوم

گزینه ی Activate As Your Primary PS4 را انتخاب کنید.

قفل شدن بازی های PS4

مرحله چهارم

سپس در این مرحله گزینه ی Activate را انتخاب کنید.

قفل شدن بازی های PS4

مرحله پنجم

در همان صفحه گزینه ی playstation Network /Account management را انتخاب کنید و در آخر گزینه ی Restore licences را انتخاب کنید.

قفل شدن بازی های PS4

مرحله ششم

در نهایت از اکانت خود خارج شده و وارد اکانت خود شوید. مشاهده می کنید که قفل بازی ها پس از انجام این مراحل از بین رفته است. دقت کنید که این راه حل تنها در جواب می گوید که شخصی که اکانت آن هک شده پسورد اکانت را عوض نکرده باشند

  • رزیتا ازدری
  • ۰
  • ۰

ایربادهای React و Pivot برای استفاده ورزشکاران

ایربادهای React و Pivot | بسیاری از ورزشکاران عادت دارند که در زمان ورزش کردن به موسیقی های واکمن خود گوش بذهند تا انرژی لازم برای انجام تمرینات خود را داشته باشند.

در این میان بسیاری از ورزشکاران مجبور می شوند که از هندزفری ها و یا هدست های بزرگ برای گوشی کردن به موسیقی های خود استفاده نمایند که بسیار سخت و در زمان تمریناتشان بسیار اذیت کننده می باشد. در این میان کمپانی های قدرتمند در زمینه ی تولید هدفون و هدست برای ورزشکاران نیز ایربادهایی مناسب طراحی نموده اند.

  • رزیتا ازدری
  • ۰
  • ۰

بیوگرافی گوشی هوشمند هوآوی میت ۲۰ لایت

هوآوی میت ۲۰ لایت | همانطور که می دانید کمپانی هوآوی از مدت ها پیش اعلام کرده بود که قرار است از سه گوشی هوشمند جدید رونمایی به عمل آورده که این سه گوشی هوشمند در رده های بالارده و یمان رده بودند. اکنون ساعاتی قبل از گوشی میان رده ی خود به نام هوآوی میت ۲۰ لایت رونمایی به عمل آورد و توانست توجه طرفداران خود را به قابلیت های این گوشی هوشمند میان رده جلب نماید.

هوآوی میت 20 لایت

هوآوی میت ۲۰ لایت

گوشی هوشمند هوآوی میت ۲۰ لایت قبل از این در کشور لهستان مشاهده شده بود و در حال حاظر به وب‌ سایت رسمی کمپانی هواوی در بریتانیا نیز افزوده شده است و کمپانی سازنده نیز طی یک بیانیه‌ ی مطبوعاتی درباره‌ ی محصول جدید خود اطلاعاتی را منتشر نموده است. نوع طراحی و مشخصات فنی هوآوی میت ۲۰ لایت تا مقدار زیادی با شایعات و حدس و گمان های پیرامون آن همخوانی دارند.

  • رزیتا ازدری
  • ۰
  • ۰

مشکل عدم خواندن سیم کارت را چگونه حل کنیم

 

عدم خواندن سیم کارت

عدم خواندن سیم کارت ، از مشکلاتی است که کاربران تلفن های همراه گزارش می دهند. عدم خوانش سیم کارت یا شناسای نشدن سیم کارت موبایل ممکن است برای هریک از کاربران اتفاق بیفتد . اگر پس از واردکردن سیم‌کارت به گوش موبایل خود ، متوجه شدید که  سیم‌کارت به‌درستی کار نمی‌کند، ابتدا به اروری که روی صفحه نمایش ظاهرمی شود ، توجه کنید . در صورتی‌که ، با ارورهایی نظیر Insert SIM SIM not ready, , SIM error و …. مواجه شدید ، سعی کنید مراحل ذیل را مطالعه و انجام دهید .

  • رزیتا ازدری
  • ۰
  • ۰

چگونه به باتری موبایل شوک بدهیم

شوک دادن باتری موبایل در هنگام بروز مشکل در باتری ها ی موبایل اتفاق می افتد. شاید برای شما هم اتفاق افتاده  باشد که پس از مدتی  ، باتری موبایلتان  به ندرت کارکرد اولیه خود را از دست می دهد و شارژ آن زود خالی می شود .

تعمیرات گوشی مایکروسافت

از این حالت با عنوان خواب الکتریکی یاد می کنند .   در صورت بروز این مشکل ، باتری موبایل شما نیاز به شوک الکتریکی دارد . برای انجام شوک  الکتریکی ، باید از دستگاه منبع تغذیه استفاده گردد .

  • رزیتا ازدری
  • ۰
  • ۰

 تاریخچه تلفن همراه متغلق به چه سالی است

تاریخچه تلفن همراه

گوشی موبایل یا تلفن همراه وسیله ای است که اصلی ترین کاربرد آن در یافت و ارسال تماس تلفنی از طریق ارتباطات رادیویی می باشد . تلفن همراه از سامانه ای سلولی بهره گرفته است.

  • رزیتا ازدری