تلگرام

انواع ترفند های تلگرام

تلگرام

انواع ترفند های تلگرام

چگونه از برنامه های تلگرام استفاده کنیم

کلمات کلیدی

حافظه خارجی

صفحه نمایش

جنس آلمینیوم

شتاب سنج

صفحه نمایش لمسی

گوشی های برتر

گوشی های هوشمند

فیلترینگ تلگرام

اکانت تلگرام

حریم خصوصی

نرم افزار تلگرام

صفحه نمایش holographic چیست و چه ویژگی هایی دارد

قابلیت مجموعه عمومی پینترست در کدهای اینستاگرام مشاهده شد

قابلیت برقرار تماس ویدئویی در Google Duo فراهم شد

ترفندی ساده برای اجرای حالت تاریک در مسنجر فیسبوک

شارژ 15 دقیقه ای ایرپاد اپل و رونمایی از حالت Dark Mode در iOS 13.1

نحوه بلاک کردن افراد در اسنپ چت (Snapchat)

علت باد کردن باطری گوشی

چگونه در اینستاگرام معروف شویم

مشکل اساسی در آیفون های 2018 اپل

آموزش ساخت اپل آیدی

قابلیت های مخفی گوشی های هوشمند چیست

۲۰۱۹ کدامند

گوشی های پرچمدار سال

بلوتوث موبایل را چگونه تعمیر کنیم

صدای اسپیکر گوشی را چگونه تست کنیم

تعمیرات میکروفن موبایل را چگونه انجام دهیم

تعمیر آنتن دهی و شناسایی شبکه به چه صورت است

تعویض گلس گوشی چگونه انجام می شود

سوکت شارژ گوشی را چگونه تعمیر کنیم

  • ۰
  • ۰

امنیت وای فای عمومی مسئله ایست که به دلیل گسترش شبکه های رایگان از اهمیت بالایی برخوردار است. امروزه وای فای عمومی و رایگان در همه جای شهر در دسترس است.

امنیت وای فای عمومی

در خیابان، اتوبان، پارک ها، سالن هتل ها و خیلی از مکان های عمومی دیگر، می توانید بدون رمز عبور به اینترنت دسترسی پیدا کنید. اما متاسفانه همواره وای فای عمومی بازیچه دست مجرمان سایبری قرار می گیرد.

با گسترش این شبکه های رایگان، مجرمان هم به راه اندازی وای فای تقلبی اقدام می کنند. بهایی که در قبال استفاده از این شبکه ها پرداخت می شود به سرقت رفتن اطلاعات کارت های اعتباری شماست. در حالی که شناسایی این شبکه های تقلبی کار آسانی نیست پس بهترین توصیه برای حفظ امنیت وای فای عمومی ، عدم استفاده از آن و استفاده از اینترنت منزل یا موبایل است. هر چند این بهترین توصیه ماست اما در هر موقعیتی قابل استفاده نیست. بنابراین باید به راه های حفاظت در مقابل این تهدیدات بیاندیشیم.

قانون های امنیت وای فای عمومی

1 – هرگز به وای فای عمومی که نیازی به رمز عبور ندارند، اعتماد نکنید. امنیت وای فای عمومی ، اغلب در معرض تهدید از سوی مجرمان سایبری، برای سرقت اطلاعات کاربران چنین شبکه هایی می باشد.

2 – امنیت وای فای عمومی حتی در شبکه هایی که نیاز به رمز عبور دارند هم زیاد قابل اطمینان نیست. مجرمان به راحتی می توانند رمز عبور وای فای موجود در رستوران ها یا پاساژ های خرید را به دست آورند و یک شبکه تقلبی با نام مشابه ایجاد نمایند.

3 – مواقعی که از وای فای استفاده نمی کنید آن را خاموش کنید. این کار به ذخیره باتری دستگاه شما هم  کمک می کند. اگر دستگاه شما به صورت خودکار به شبکه های وای فای جدید وصل می شود، از قسمت تنظیمات آن را خاموش نمایید.

4- ضرورت های ساده. زمان استفاده از وای فای عمومی وارد حساب های بانکی خود یا هر سرویس مهم دیگری نشوید.

5 – فقط HTTPS. بعضی از وب سایت ها از HTTPS حمایت می کنند و هر چیزی را که شما دریافت یا ارسال می کنید، رمزگذاری می کنند. مانند گوگل، ویکی پدیا و فیسبوک. بهتر است که این تنظیمات را برای همه سرویس های مهم خود فعال کنید.

6 – پیشنهادی برای کاربران کروم، فایرفاکس و اپرا. یک مرورگر پلاگین خاص را نصب کنید که دسترسی به اینترنت را برای شما امن می کند. به صورت پیش فرض یاهو، ای بی و آمازون و دیگر سایت ها دسترسی امنی به اینترنت فراهم می کنند. شما می توانید به صورت دستی این منابع را اضافه کنید

بررسی قابلیت های امنیتی تلگرام - سکرت چت


7 – استفاده از یک شبکه خصوصی مجازی یا VPN را در نظر بگیرید. یک روش مناسب برای حفاظت از اطلاعات شما، سرویس رمزگذاری VPN است.  VPNهای زیادی به صورت رایگان در دسترس می باشند و انواع قوی تر نیز با قیمت های معقول 5 تا 10 دلار در ماه به کاربران ارائه می شوند. سرویس های Hamachi ،Private Internet Acces و Astrill از جمله VPNهای شارژی متداول می باشند. همچنین VPNهای رایگان Shrew Soft و Comodo Unite به طور گسترده استفاده می شوند.

8 – یک راه حل امنیتی قابل اعتماد نصب کنید! وقتی که به شبکه های نا امن متصل شوید  اینترنت سکوریتی به شما هشدار می دهد و اجازه کشف رمزهای عبور شما را به مجرمان سایبری نمی دهد.

عاقلانه ترین کار برای بهبود امنیت و حفظ اطلاعات آن است که راه های ورود نفوذگرها را ببندید. در اینترنت سکوریتی کسپرسکی ویژگی با نام New Security Notifaction for Public Wi-Fi/Network Attack Blocker وجود دارد که می توانید با اعمال آن در هنگام اتصال به یک شبکه عمومی ، امنیت اطلاعات تان را حفظ نمایید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی