تلگرام

انواع ترفند های تلگرام

تلگرام

انواع ترفند های تلگرام

چگونه از برنامه های تلگرام استفاده کنیم

کلمات کلیدی

حافظه خارجی

صفحه نمایش

جنس آلمینیوم

شتاب سنج

صفحه نمایش لمسی

گوشی های برتر

گوشی های هوشمند

فیلترینگ تلگرام

اکانت تلگرام

حریم خصوصی

نرم افزار تلگرام

صفحه نمایش holographic چیست و چه ویژگی هایی دارد

قابلیت مجموعه عمومی پینترست در کدهای اینستاگرام مشاهده شد

قابلیت برقرار تماس ویدئویی در Google Duo فراهم شد

ترفندی ساده برای اجرای حالت تاریک در مسنجر فیسبوک

شارژ 15 دقیقه ای ایرپاد اپل و رونمایی از حالت Dark Mode در iOS 13.1

نحوه بلاک کردن افراد در اسنپ چت (Snapchat)

علت باد کردن باطری گوشی

چگونه در اینستاگرام معروف شویم

مشکل اساسی در آیفون های 2018 اپل

آموزش ساخت اپل آیدی

قابلیت های مخفی گوشی های هوشمند چیست

۲۰۱۹ کدامند

گوشی های پرچمدار سال

بلوتوث موبایل را چگونه تعمیر کنیم

صدای اسپیکر گوشی را چگونه تست کنیم

تعمیرات میکروفن موبایل را چگونه انجام دهیم

تعمیر آنتن دهی و شناسایی شبکه به چه صورت است

تعویض گلس گوشی چگونه انجام می شود

سوکت شارژ گوشی را چگونه تعمیر کنیم

  • ۰
  • ۰

چگونه به باتری موبایل شوک بدهیم

شوک دادن باتری موبایل در هنگام بروز مشکل در باتری ها ی موبایل اتفاق می افتد. شاید برای شما هم اتفاق افتاده  باشد که پس از مدتی  ، باتری موبایلتان  به ندرت کارکرد اولیه خود را از دست می دهد و شارژ آن زود خالی می شود .

تعمیرات گوشی مایکروسافت

از این حالت با عنوان خواب الکتریکی یاد می کنند .   در صورت بروز این مشکل ، باتری موبایل شما نیاز به شوک الکتریکی دارد . برای انجام شوک  الکتریکی ، باید از دستگاه منبع تغذیه استفاده گردد .

تنظیم منبع تغذیه  : سیم منفی را بر روی پلیت منفی (plate) به طور ثابت نگه داشته وسپس  سیم مثبت را به صورت ضربه ای به باتری می زنیم . با زدن تعداد ضربه های بیشتر ، باتری موبایل سریع تر احیا خواهد شد . پس از این عمل ،  باتری حتما بایدبه مدت ۱۰ ساعت در شارژ قرار بگیرد. بهتر است برای مدت یک روز باطری گوشی خود را در فریزر یخچال بگذارید تا باطری به طور کامل احیا شود .

شوک دادن باتری موبایل ، باید توسط متخصصین انجام گیرد . مرکز سخت افزار ایران ، با به کار گیری تیمی از بهترین متخصصین  تعمیر موبایل ، آماده ی خدمت رسانی به مشتریان گرامی در خصوص انواع مشکلات باتری موبایل و انجام شوک الکتریکی می باشد .

شوک دادن باتری موبایل

اگر باتری شما از کار افتاده باشد ،نگران نباشید ، با انجام کارهای ساده زیر می توانید شانس دوباره برای ادامه حیات باتری تلفن خودتان محیا کنید.

 

روش اول: شارژ کامل  و تخلیه شارژ کامل

اگر باتری لیتیومی تلفن همراه یا تبلت‌تان نمی‌تواند شارژش را به خوبی نگه‌دارد ، این شانس وجود دارد  که شاید شما بتوانید با یک شارژ و دی شارژ کامل این مشکل را برطرف کنید؛ به عبارت بهتر ، یک بار شارژش را به طور کامل خالی کنید و سپس آن را حداقل تا ۴۸ ساعت به شارژ، متصل نگه دارید.

  • توصیه می‌شود که حداقل ۱ بار در ماه، این عمل را برای باتری لیتیوم یونی محصول الکتریکی‌تان انجام دهید.شوک دادن باتری موبایل

 

روش دوم: کمی به شوک برقی

یک شوک الکتریکی شاید بتواند یک باتری لیتیومی معیوب را به زندگی بازگرداند. توصیه می‌شود در انجام این عمل دقت کنید زیرا انجام این عمل کمی خطرناک است. باتری را از دستگاهتان با توجه به قطب مثبت و منفی‌اش جدا نمایید؛ یک سیم USB بلا‌استفاده را انتخاب کرده و سر کوچک‌تر آن ( که اکثرا روی آن، B ذکر شده است) را قطع نمایید. حالا باید بتوان یک سیم قرمز (قطب مثبت) و یک سیم سیاه (قطب منفی) را مشاهده نمود. سپس سر بزرگ‌تر سیم USB را به لپ‌تاپ یا کامپیوتر خود متصل نمایید؛ سیم قرمز را به قطب مثبت و سیم سیاه را به قطب منفی باتری خود وصل کرده و احتمالا پس از مدتی، باتری شروع به شارژ شدن می‌کند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی