تلگرام

انواع ترفند های تلگرام

تلگرام

انواع ترفند های تلگرام

چگونه از برنامه های تلگرام استفاده کنیم

کلمات کلیدی

حافظه خارجی

صفحه نمایش

جنس آلمینیوم

شتاب سنج

صفحه نمایش لمسی

گوشی های برتر

گوشی های هوشمند

فیلترینگ تلگرام

اکانت تلگرام

حریم خصوصی

نرم افزار تلگرام

صفحه نمایش holographic چیست و چه ویژگی هایی دارد

قابلیت مجموعه عمومی پینترست در کدهای اینستاگرام مشاهده شد

قابلیت برقرار تماس ویدئویی در Google Duo فراهم شد

ترفندی ساده برای اجرای حالت تاریک در مسنجر فیسبوک

شارژ 15 دقیقه ای ایرپاد اپل و رونمایی از حالت Dark Mode در iOS 13.1

نحوه بلاک کردن افراد در اسنپ چت (Snapchat)

علت باد کردن باطری گوشی

چگونه در اینستاگرام معروف شویم

مشکل اساسی در آیفون های 2018 اپل

آموزش ساخت اپل آیدی

قابلیت های مخفی گوشی های هوشمند چیست

۲۰۱۹ کدامند

گوشی های پرچمدار سال

بلوتوث موبایل را چگونه تعمیر کنیم

صدای اسپیکر گوشی را چگونه تست کنیم

تعمیرات میکروفن موبایل را چگونه انجام دهیم

تعمیر آنتن دهی و شناسایی شبکه به چه صورت است

تعویض گلس گوشی چگونه انجام می شود

سوکت شارژ گوشی را چگونه تعمیر کنیم

  • ۰
  • ۰

گرفتن اسکرین شات تمام صفحه از سایت ها بدون داشتن افزونه هم امکان پذیر است. شما میتوانید بدون هیچ افزونه ای خیلی راحت از صفحه وب مورد نظر اسکرین شات تمام صفحه تهیه کنید.

مرورگرهای مثل گوگل کروم، مایکروسافت اج و فایرفاکس ویژگی های پنهان بسیاری دارند که یکی از آن ها ذخیره اسکرین شات کامل یک وب سایت بدون نیاز به افزونه می باشد. این ویژگی به شما این امکان را میدهد که بدون هیچ افزونه ای از صفحات سایت‌ها اسکرین ‌شات کامل بگیرید. در ادامه همراه زوم تک باشید تا با گرفتن اسکرین‌ شات تمام صفحه از سایت ها بدون هیچ افزونه ای آشنا شوید.

اسکرین‌ شات تمام صفحه از سایت ها در گوگل کروم و مایکروسافت اج

یکی از این دو مرورگر را برای خود باز کنید و وارد منوی سه نقطه ای آن در قسمت سمت راست بالای صفحه شوید. گزینه More Tools را پیدا کرده و روی آن کلیک کنید. وارد گزینه Developer Tools شوید. برای راحتی انجام اینکار شما میتوانید از کلیدهای ترکیبی Ctrl+Shift+I در ویندوز و یا Command+Shift+I در سیستم عامل مک استفاده کنید. سپس از پنل سمت راست روی سه نقطه کلیک کرده و گزینه Run Command را انتخاب کنید. برای سرعت بخشی به این کار میتوانید در ویندوز از کلیدهای ترکیبی Ctrl+Shift+P و در مک از Command+Shift+P استفاده کنید. بعد از اینکار برای شما یک صفحه باز شده که باید در خط فرمان آن دستور Screenshot را وارد کنید. بعد از وارد کردن این دستور از بین گزینه هایی که روی صفحه آمده، Capture full-size screenshot را انتخاب کنید. در صورتی که اسکرین شات شما به طور خودکار ذخیره نشد، یک پنجره برای ذخیره عکس ظاهر خواهد شد.

اسکرین‌ شات تمام صفحه از سایت ها در گوگل کروم و مایکروسافت اج

اسکرین‌ شات تمام صفحه از سایت ها فایرفاکس

فایرفاکس نیز مثل گوگل کروم و مایکروسافت اج ویژگی پنهان اسکرین شات بدون هیچ افزونه ای را دارد. برای گرفتن اسکرین‌ شات تمام صفحه از سایت ها بدون هیچ افزونه ای باید نسخه شانزده به بعد را فایرفاکس را داشته باشید. برای انجام اینکار در فایرفاکس، آدرس وب سایتی که میخواهید را باز وارد کرده و صبر کنید تا وب پیج مورد نظرتان کاملا بارگذاری شود. حالا اگر صفحه مورد نظر خود را باز کردید و در منوی فایرفاکس مسیر Tools، Web Developer و سپس Developer Toolbar را دنبال کنید. بعد از اینکه کادر برای گرفتن اسکرین شات نشان داده شد، در پنجره متن ScreenShot را تایپ کنید و اینتر را بزنید. بعد از زدن اینتر یک پنجره برای شما نمایش داده می شود که به شما امکان انتخاب محل ذخیره عکس را میدهد. در آخر روی گزینه Save کلیک کنید تا اسکرین شات شما آماده شود.

در نسخه 32 به بعد فایرفاکس باید از روش دیگری برای گرفتن اسکرین شات از صفحه استفاده کنید. برای اینکار باید دکمه F12 را انتخاب کرده تا پنجره Inspect Element برای شما نشان داده شود. حالا از نوار بالایی روی آیکون به شکل دوربین کلیک کنید. اگر این آیکون را نمی بینید، روی آیکون چرخ دنده کلیک کرده و تیک گزینه Take a full page screenshot را فعال کنید.

اسکرین‌ شات تمام صفحه از سایت ها در گوگل کروم و مایکروسافت اج

  • ۹۸/۰۷/۰۵
  • رزیتا ازدری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی