تلگرام

انواع ترفند های تلگرام

تلگرام

انواع ترفند های تلگرام

چگونه از برنامه های تلگرام استفاده کنیم

کلمات کلیدی

حافظه خارجی

صفحه نمایش

جنس آلمینیوم

شتاب سنج

صفحه نمایش لمسی

گوشی های برتر

گوشی های هوشمند

فیلترینگ تلگرام

اکانت تلگرام

حریم خصوصی

نرم افزار تلگرام

صفحه نمایش holographic چیست و چه ویژگی هایی دارد

قابلیت مجموعه عمومی پینترست در کدهای اینستاگرام مشاهده شد

قابلیت برقرار تماس ویدئویی در Google Duo فراهم شد

ترفندی ساده برای اجرای حالت تاریک در مسنجر فیسبوک

شارژ 15 دقیقه ای ایرپاد اپل و رونمایی از حالت Dark Mode در iOS 13.1

نحوه بلاک کردن افراد در اسنپ چت (Snapchat)

علت باد کردن باطری گوشی

چگونه در اینستاگرام معروف شویم

مشکل اساسی در آیفون های 2018 اپل

آموزش ساخت اپل آیدی

قابلیت های مخفی گوشی های هوشمند چیست

۲۰۱۹ کدامند

گوشی های پرچمدار سال

بلوتوث موبایل را چگونه تعمیر کنیم

صدای اسپیکر گوشی را چگونه تست کنیم

تعمیرات میکروفن موبایل را چگونه انجام دهیم

تعمیر آنتن دهی و شناسایی شبکه به چه صورت است

تعویض گلس گوشی چگونه انجام می شود

سوکت شارژ گوشی را چگونه تعمیر کنیم

  • ۰
  • ۰
 

اینستاگرام امروزه یکی محبوب ترین و پر استفاده ترین شبکه های اجتماعی بوده که در مدت زمان بسیار کوتاه بین کاربران عادی و حرفه ای مورد استفاده قرار گرفته است. این شبکه اجتماعی ویژگی های جالب زیادی داشته که یکی از آن ها لایو است. بسیاری از شما با لایو آشنایی دارید. اما برای آن دسته از کاربران مبتدی باید گفت که لایو در اینستاگرام یک ویدئو زنده از شخصی بوده که قابلیت کامنت گذاری داشته و همینطور دو نفر میتوانند به صورت همزمان در آن حضور داشته باشند. بعد از اینکه این لایو تمام می شود، اینستاگرام از شما میپرسد که آیا میخواهید لایو شما 24 ساعت باقی بماند تا فالوورهایی که آن را ندیده اند ببینند یا نه. اما بعضی اوقات برایتان پیش آمده میخواستید لایو خود و یا شخص دیگری را برای خود دانلود کنید و داشته باشی تا بعدا هم بتوانید راحت آن را ببینید. ممکن است این لایو خیلی مهم باشد و به عنوان مثال گزارش زنده ای از جشنواره ها و نمایشگاه ها باشد. به همین دلیل ما امروز برای شما آموزش دانلود ویدیو لایو از اینستاگرام را یاد خواهیم داد تا دیگر این مشکل را نداشته باشید.

دانلود ویدیو لایو از اینستاگرام

ذخیره ویدئو لایو اینستاگرام

شما نمیتوانید با استفاده از خود برنامه اینستاگرام و یا نسخه وب آن لایو اینستاگرام خود را دانلود و یا ذخیره کنید. اما میتوانید راه های غیر مستقیم را برای انجام اینکار امتحان کنید. برای اینکار باید از برنامه هایی که قابلیت ضبط ویدئو از صفحه نمایش گوشی را دارند استفاده کنید. به همین راحتی میتوانید وارد لایو مورد نظر شده و عملیات ضبط را شروع کنید. در آخر  شما میتوانید ویدئوی لایو مورد نظر خود را با همان کیفیت، همان صدا و درست به همان صورتی که از برنامه دیدید، تماشا کنید. یکی از بهترین برنامه ها برای دانلود ویدیو لایو از اینستاگرام که به شما پیشنهاد می کنیم، Screen Recorder است. این برنامه باید از ضبط صدای داخلی گوشی شما پشتیبانی کند، به همین خاطر شاید انتخاب های محدودی داشته باشید. برای داشتن بهترین نتیجه چند نکته هست که باید آن ها را رعایت کنید :

 قابلیت ضبط صدای داخلی

اولین نکته مهم در مورد استفاده از این روش این است که برنامه مورد نظر شما باید امکان ضبط صدای داخلی را داشته باشید. معمولا بیشتر برنامه هایی که از صفحه نمایش ویدئو ضبط می کنند، قابلیت ضبط صدا از میکروفون گوشی را دارند. اما ویژگی مهمی که در این رابطه به آن نیاز داریم و برنامه های کمتری از آن پشتیبانی می کنند، ضبط صدای داخلی می باشد. به همین خاطر بهتر است در ابتدا از داشتن این ویژگی در برنامه مورد نظر مطمئن شده و سپس ویدئوهای لایو خود را ضبط کنید. نکته مهم دیگر که باید به آن توجه کنید این بوده که منبع صدا فقط و فقط روی صدای داخلی باشد در صورتی که صدای میکروفون هم روشن باشد، صدای محیط در ویدئویی که ضبط می کنید خواهد بود.

کیفیت ضبط ویدیو

برنامه هایی که میتوانند از صفحه نمایش موبایل شما فیلم برداری کنند، معمولا کیفیت های مختلف بسیاری را پشتیبانی می کنند. بنابراین اگر میخواهید ویدئوی لایو شما دقیقا با همان کیفیتی که هست ضبط شود، باید وارد تنظیمات برنامه ای که انتخاب کرده اید شوید و رزولوشن و کیفیت ضبط را روی حداکثر قرار دهید. با اینکار ویدئوی لایو شما درست با همان کیفیت اصلی خود برای شما نمایش داده می شود.

مخفی کردن کامنت‌ها

همانطور که در ابتدا گفته شد، لایو اینستاگرام دارای قابلیت کامنت است. به این معنی که شما میتوانید در حین ویدئوی زنده شخصی از طریق کامنت با او صحبت کنید و او میتواند ببیند و جواب دهد. اما اگر نمیخواهید در ویدئوی دانلود شده تان این کامنت ها وجود داشته باشند، بهتر است در زمان شروع پخش لایو یکبار روی صفحه ضربه بزنید تا کامنت ها مخفی شوند و در ادامه ویدئوی خام و تمیز بدون نوشته ها را برای خود ضبط کنید.

حافظه‌ خالی

به خاطر اینکه کیفیت ویدئوی ضبط شده را از قسمت تنظیمات روی حداکثر گذاشته اید، ویدئوی خروجی شما حجم بسیار بالایی خواهد داشت. بنابراین به شما پیشنهاد می کنیم حتما قبل از ضبط ویدئوهای طولانی از مقدار حافظه کافی در گوشی و مموری خود اطمینان حاصل کنید.

دسترسی روت

اگر نسخه اندروید شما 4.4 و یا پایین تر می باشد، برای اینکه بتوانید بدون دردسر و مشکل از برنامه های Screen Recorder استفاده کنید، باید دسترسی روت داشته باشید. اما اگر نسخه 5 یا بالاتر دارید، برنامه هایی هستند که بدون نیاز به دسترسی روت میتوانند از صفحه نمایش اندرویدی شما فیلمبرداری کنند.

کاربران آیفون

به خاطر سختگیری های بسیاری که در سیستم عامل IOS وجود دارد، قابلیت ضبط مستقیم تصویر از داخل موبایل وجود نداشته و کاربران اپل برای ضبط تصویر باید گوشی خود را به مک بوک متصل کنند.

ذخیره ویدئو لایو اینستاگرام

2 برنامه پیشنهادی برای اندروید و نحوه استفاده از آنها

با توجه به نکاتی که گفته شد، تصمیم با شماست که میخواهید برنامه ضبط صدای شما ضبط صدای داخلی داشته باشد یا نه. بنابراین ما برای شما دو برنامه SCR Pro را برای اندروید 4.4 و پایین‌تر (نیازمند روت)، و اپلیکیشن AZ Screen Recorder را برای اندروید 5 و بالاتر (بدون نیاز به روت) را معرفی می کنیم. تنظیمات هر دو برنامه مشابه و یکسان بوده و تنها نکات درباره SCR Pro  را در AZ Screen Recorder باید بررسی و اجرا کنید :

بعد از اینکه SCR Pro را دانلود و سپس نصب کردید، دسترسی روت به آن بدهید. بعد از اینکار برای شما در صفحه نمایش یک میانبر شناور نشان داده می شود. روی آیکون چرخ دنده کلیک کنید تا وارد تنظیمات شوید. در قسمت Video روی اولین گزینه یعنی Presets کلیک کنید تا در صفحه باز شده بالاترین رزولوشن و fps را انتخاب کنید. حالا دوباره در قسمت Video وارد Resolution شده و گزینه Max را انتخاب کنید. در ادامه به یکی از مهم ترین قسمت تنظیمات که همان تنظیم صدا می باشد میرسیم. گزینه Audio را انتخاب کرده و وارد Source شوید. بعد از دیدن منو، گزینه Internal را انتخاب کنید. سس در قسمت Other گزینه ای به اسم Output Directory پیدا کنید که با آن میتوانید تعیین کنید ویدئوی ضبط شده در حافظه داخلی ذخیره شود یا حافظه خارجی. بعد از انجام این تنظیمات میتوانید به راحتی دانلود ویدیو لایو از اینستاگرام را شروع کنید.

  • ۹۸/۰۷/۲۵
  • رزیتا ازدری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی